• Reklamacje

|Reklamacja w BHP-PROTECT.PL
www.bhp-protect.pl


W bhp-protect.pl dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony przez Ciebie produkt dotarł nieuszkodzony i gotowy do użytkowania. Zwracamy szczególną uwagę na jakość obsługi klienta oraz przygotowanie przesyłki do transportu. Niestety pomimo naszych starań nie możemy zagwarantować, że przesyłka zostanie dostarczona w stanie nieuszkodzonym. Dlatego też warto zapoznać się z procedurą odbioru paczki od kuriera oraz prawem konsumenta do reklamacji zakupionego towaru.

Odbiór towaru od kuriera

Zanim odbierzesz paczkę od kuriera sprawdź dokładnie, czy nie posiada ona widocznych uszkodzeń mechanicznych. Wszelkiego rodzaju rozdarcia lub wgniecenia mogą świadczyć o uszkodzeniu towaru. Jeżeli masz podejrzenia, że towar mógł zostać uszkodzony podczas transportu, sprawdź przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku widocznych uszkodzeń sprzętu, należy wspólnie z kurierem spisać protokół szkody. Ważne jest, aby zaznaczyć w nim, że opakowanie zewnętrzne było uszkodzone. Będzie to podstawą do złożenia reklamacji na usługi przewoźnika.

Towar po odbiorze jest niekompletny lub posiada wady

Jeżeli po odbiorze towaru i oddaleniu kuriera okazało się, że jest on niekompletny lub posiada wady, których identyfikacja podczas odbioru przesyłki była niemożliwa – skontaktuj się z nami w terminie do 7 dni od daty odebrania towaru. Zadzwoń pod nr (+48) 61 813 12 90 lub napisz e-mail: sklep@bhp-protect.pl.

Towar uległ uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym

Oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta. Zgłoszenia reklamacyjnego możesz dokonać zarówno w naszym sklepie jak i w autoryzowanym serwisie producenta. Informacje co do okresu obowiązywania gwarancji oraz sposobu zgłoszenia reklamacji, dostępne są na stronach informacyjnych producenta lub dystrybutora.

Możesz zareklamować produkt, który jest:

  • uszkodzony
  • niesprawny
  • niekompletny

W celu dokonania reklamacji, należy skorzystać z wygodnego formularza pod tym linkiem.

Ważne! Osoba reklamująca towar zobowiązana jest do jego właściwego zabezpieczenia na czas transportu. Do paczki z towarem należy dołączyć dowód zakupu produktu (kopia/oryginał) oraz kartę gwarancyjną – jeżeli została wydana.

Producent ma 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia oraz wadliwego produktu na ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego i wydanie wiążącej decyzji.

Reklamacja na podstawie rękojmi

Wszystkie nasze produkty objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Zgłoszenie reklamacyjne w ramach rękojmi rozpatrywane jest najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Jeżeli w tym czasie nie otrzymasz informacji co do sposobu rozwiązania reklamacji, będzie ona automatycznie uznana na Twoją korzyść. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail lub adres korespondencyjny.

W celu dokonania reklamacji, należy skorzystać z wygodnego formularza pod tym linkiem.

W ramach reklamacji na podstawie rękojmi możesz zażądać:

  • doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową;
  • nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy (jeżeli wada produktu jest istotna).

Ważne! Odpowiedzialność sprzedawcy na zasadzie rękojmi, dotyczy wyłącznie konsumentów. Jeżeli zakup dokonywany był na potrzeby przedsiębiorstwa, skontaktuj się z nami pod nr (+48) 61 813 12 90   celu wypracowania osobnej ścieżki postępowania.