• Formy płatności i dostawy

|DOSTAWA I ZAMÓWIENIA

1. Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po wcześniejszym kontakcie z Naszym Biurem. Odbiór odbywa się w siedzibie naszego sklepu pod adresem: Lubońska 7, 62-052 Komorniki. Podczas odbioru można skorzystać z możliwości zapłaty za zamówiony towar gotówką lub kartą płatniczą.

2. Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności i wysyłki oraz wagi i gabarytów zamówionego produktu. Każdorazowo podany jest w formularzu podczas potwierdzenia zamówienia.

3. Ile trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupione produkty?

W przypadku szybkich przelewów on-line, środki księgowane są w ciągu kilkunastu minut. Jeżeli wybrano tradycyjny przelew środków na rachunek bankowy, może to potrwać 1-3 dni robocze.

4. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Akceptujemy następujące rodzaje płatności:

  • PRZEDPŁATA NA KONTO BANKOWE na podstawie faktury pro-forma przesłanej Klientowi po złożeniu zamówienia
  • PŁATNOŚĆ ON-LINE - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
  • PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ przy odbiorze osobistym i przesyłce za pobraniem
  • PŁATNOŚĆ KARTĄ płatniczą (debetową) lub kredytową za pośrednictwem Blue Media S.A lub przy odbiorze osobistym
Blue-Media-banner_platnosci_kart-blik.png

5. Czy jest możliwa wysyłka towaru za granicę?

Tak, prowadzimy wysyłkę zamówionego towaru za granicę. W takim przypadku wiąże się to jednak z dodatkowymi kosztami wysyłki i transportu.

6. Nie było mnie podczas próby doręczenia przesyłki. Co mam zrobić?

Kurierzy podejmują zazwyczaj 2-3 próby doręczenia. Warto jednak niezwłocznie skontaktować się z obsługą klienta danego przewoźnika i umówić na inny termin dostarczenia. W przeciwnym wypadku paczka może trafić do tymczasowego magazynu lub od razu zostać zwrócona do nas. Wtedy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numer (+48) 61 813 12 90 lub poprzez e-mail: sklep@bhp-protect.pl.

7. Jak mogę anulować zamówienie?

Możesz zrezygnować z zamówienia, jeżeli nie zostało ono skompletowane i przekazane do wysyłki. W tym celu skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep@bhp-protect.pl lub zadzwoń pod numer infolinii 61 813 12 90. Jeżeli zamówienie zostało już przekazane do doręczenia, możesz zwrócić je na zasadzie prawa odstąpienia od umowy. Dotyczy to jednak wyłącznie osób fizycznych. Jeżeli zakup dokonany był na potrzeby przedsiębiorstwa, wszelkie możliwości zwrotu towaru ustalane są indywidualnie.

8. Czy mogę liczyć na bezpłatną dostawę?

Darmowa dostawa jest możliwa w przypadku zamówienia powyżej określonej kwoty. Stosowne informacje znajdują się na samej górze strony internetowej naszego sklepu. O aktualnych warunkach darmowej dostawy informujemy również w sieciach społecznościowych. Wszelkich niezbędnych informacji na ten temat udzielą Ci także nasi konsultanci.

9. Czy mogę zmienić termin dostawy po dokonaniu zamówienia?

Tak, w tym celu, możliwie jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie pod numer 61 813 12 90 lub napisz e-mail na adres sklep@bhp-protect.pl.

10. Czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed doręczeniem przesyłki?

Kurier nie ma obowiązku nawiązania kontaktu telefonicznego z adresatem przesyłki. Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić w panelu klienta. Numer listu przewozowego jest również wysyłany do Ciebie pod wskazany adres e-mail.

11. Czy kurier dostarcza przesyłki w weekendy?

Możliwa jest dostawa zamówionego towaru w weekend, jednak uwarunkowane jest to szeregiem różnych czynników. Najczęściej kurierzy ograniczają się wyłącznie do dni powszednich.
Dostawą w weekend objęte są natomiast produkty wysyłane do paczkomatu.

12. Czy mogę złożyć zamówienie na telefonie komórkowym lub tablecie?

Tak, nasza witryna internetowa dostosowana jest do pełnej obsługi na urządzeniach mobilnych, w tym na smartfonach i tabletach.

13. W jaki sposób otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

Każdorazowo po złożeniu zamówienia, zostanie do Ciebie wysłane potwierdzenie na adres e-mail podany przy rejestracji lub w zamówieniu.

14. Czy istnieje możliwość uzyskania rabatu na towar?

Na naszej stronie znajduje się zakładka z towarami objętymi promocją. Przy produktach, których dotyczy rabat widnieje stosowna informacja. Dodatkowo istnieje możliwość uzyskania indywidualnych rabatów po uprzednim kontakcie z Biurem.

Nasi zarejestrowani klienci mogą kupować wybrane produkty nawet o 15% taniej. Zachęcamy również do obserwowania naszego profilu firmowego na Facebook, gdzie na bieżąco informujemy o trwających i nadchodzących promocjach specjalnych.

15. Czy mogę podejrzeć historię moich zamówień?

Tak, wszystkie informacje znajdują się w panelu klienta po zalogowaniu na konto.

16. Czy mogę modyfikować złożone zamówienie?

Tak, istnieje możliwość dokonywania zmian w złożonym zamówieniu, jednak tylko do momentu zlecenia wysyłki o czym poinformujemy Cię mailowo. W tym celu wystarczy skontaktować się z naszym Biurem pod numer 61 813 12 90.

17. Czy możliwa jest dostawa do paczkomatów InPost?

Tak, wybrane produkty możesz zamówić z dostawą do paczkomatu InPost. Dzięki dodatkowej aplikacji na telefon, całą procedurę odbioru przesyłki wykonasz bezdotykowo.

18. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Każdorazowo dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy, a pożądany towar jak najszybciej trafił w Twoje ręce. W przypadku większości zamówień wysyłka realizowana jest do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli zamówienie realizowane jest przez magazyny zewnętrzne, czas dostawy może ulec zmianie, o czym na pewno Cię poinformujemy. W każdej chwili możesz skontaktować się z nami aby zasięgnąć informacji o statusie Twojego zamówienia, zadzwoń pod numer 61 813 12 90 lub napisz na sklep@bhp-protect.pl. Dostawy realizowane są za pośrednictwem wiodących firm kurierskich, takich jak: DPD, DHL, UPS, GEIS. oraz do paczkomatów InPost. Przesyłki przygotowywane i nadawane są do godziny 15:00 każdego dnia roboczego.